keskiviikko 18. tammikuuta 2017

Vaaleansinisissä lakanoissa





   Kiiretön aamu on parasta mitä tiedän. On ihana vain olla ja syödä rauhassa aamupalaa ja juoda kahvi kuumana. Etenkin nyt kun olen yksin kotona. Viime viikolla vietin vielä lomaa ja oli todella outoa olla yksin kotona niin monta päivää ja tunsin vähän huonoa omaatuntoa siitä, että olen kotona ja lapset päiväkodissa. Kun jo melkein kuuden vuoden ajan on tottunut sykkimään sata lasissa lasten kanssa, tuli täydellinen lamaannus ja hiljaisuus. Olin ajatellut siivoavani kodin lattiasta kattoon kerrankin kun oli aikaa, mutta siinähän kävi niin, että pääasiassa nukuin ja vain olin. Olin kyllä ansainnut sen ja teki niin hyvää päälle nukkua univelkoja pois. Nukkumisesta puheen ollen olen niin ihastunut näihin IKEAn uusiin vaaleansinisiin lakanoihin, jotka on pestyä puuvillaa. Lakanoista tulee käsittelyllä todella pehmeät ja värit ovat harmoniset. Muistuttavat vähän pellavalakanoita, mutta ainakin itse tykkään näistä enemmän. Paljon pehmeämmät ja tietysti hinta edullinen. Huvittavaa, että vielä jokunen päivä sitten kirosin miehelleni, että meillä on ihan liikaa lakanoita ja pyyhkeitä, mutta niihinkin vaan kyllästyy vuosien saatossa ja pientä päivitystä on hyväkin tehdä. Näitä ihanan raikkaita lakanoita en siis vaan voinut vastustaa ja miten ihanaa näissä on nukkua, sillä väri selvästi rauhoittaa ja rentouttaa. Niin keväiset ! Energiaa päiväänne !

tiistai 17. tammikuuta 2017

Pirteät pullot





 * Yhteistyössä Big small company

  Olen huono tekemään uudenvuodenlupauksia, mutta pyrin aina pitämään itsestäni edes vähän parempaa huolta kuin edellisenä vuotena. Tälle vuodelle sopisi asettaa tavoitteeksi ainakin juoda paljon enemmän vettä ja itseäni siinä inspiroi tietysti kaunis pullo. Life factoryn pirteän väriset lasipullot tulivat tutuksi jo esikoisen vauvaikana, kun hankin hänelle sinisen tuttipullon, joka matkan varrella muuttui nokkamukiksi ja myöhemmin vielä korkilliseksi pulloksi. Tytöillä on myös omansa ja miten näppäriä nuo pienet pullot ovat olleet retkillä ja harrastusten parissa. Pojalla tosin on jo isompi keltainen pullo pillillä isoon janoon. Oma suosikkini on pitkään ollut tuo vaaleanpunainen pullo pillikorkilla, mutta nyt olen ihastunut tuohon uuteen kirkkaaseen pulloon, jonka sain
 Big small companylta. Pullo kulkee mukanani kaikkialla, jotta muistaisin juoda enemmän. Lasinen pullo on paitsi upean designin, myös juoman makua sekä haitta-aineettomuutta arvostavan valinta sillä ne ei sisällä haitallisia kemikaaleja ja vesi maistuu paljon paljon paremmalle siitä. Tuotteet ovat myös turvallisia, hygieenisiä sekä ekologisia. Siksi suosin näitä lasipulloja myös lapsilla. Pullot ovat saaneet meillä monesti kyytiä lasten toimesta, mutta silikonisuoja suojaa pulloa. Ne voi pestä astianpesukoneessa suojahuppua poistamatta. Vihreä pullo on myös uutuus ja se on tarkoitettu kahvimukiksi tai vaikka kuumalle kaakaolle. Pullo pitää kuuman juoman lämpimänä noin tunnin ajan ja se on ollut näppärä pakkaskeleillä puistossa. Mukissa on laakea suuosa ja siitä on miellyttävä juoda. Onko pullot teille tuttuja ?

maanantai 16. tammikuuta 2017

MELLI ECODESIGN JA ALEKOODIA












    * Yhteistyössä Melli Ecodesign & Lasten PR

   Sitten sama tyllihame pikkusiskon päällä (  vauhtia riittää, kun häntä yrittää kuvata ). Tämän hameen koko on 98/104 eli vielä todella reilu meidän 92cm kokoa käyttävälle kuopukselle, mutta sopiva isommalle. Hänelle otin koon 110/116, sillä halusin molemmille reilummat koot . Mellin koot on aina tuplakokoja. Tyllihameissa plussaa on se, että niiden käyttöaika on niin pitkä. Sama koko menee helposti usean vuoden.  

Sain teille Melli Ecodesignin verkkokauppaan alekoodin. Eli saatte sunnuntaihin 22.1 asti 
-20 % normaalihintaisista lastenvaatteista koodilla whitefeatherdream

Ja sitten vielä tänään instagramin puolella alkaa arvonta, jossa voit voittaa samanlaisen suloisen tyllihameen haluamassasi koossa. Koot on 86/92-122/128.
   

Kivaa illanjatkoa !

sunnuntai 15. tammikuuta 2017

BLACK SWAN






 * Yhteistyössä Melli Ecodesign & Lasten PR

    Voi tätä pientä joutsenta ja baletin askelia, kun hän sai päälleen tämän Melli Ecodesignin uuteen mallistoon kuuluvan upean mustan tyllihameen. Tyllihameet on meillä tytöillä varmasti käytetyin vaate, sillä etenkin juuri keskimmäinen tykkää pukeutua niihin ihan arkena päiväkotiinkin. Tyllihame on tosi monikäyttöinen ja ajaton vaate ja niin helppo yhdistää moneen. Meillä tyllihame tykätään yhdistää pääasiassa simppeliin tiukempaan yläosaan, mutta esimerkiksi collegepaita muuttaa ilmettä todella paljon arkisemmaksi. Sanoisin, että tyllihame on ihan must-tuote jokaisen pienen ja vähän isommankin prinsessan vaatekaapissa. Mustaa tyllihametta tytöillä ei vielä aiemmin ole ollutkaan, mutta siinä kohtaa meillä onkin ollut suuri aukko, sillä musta on aina todella tyylikäs. Meillä naamiasasu rakenneteaan tytöillä useinmiten juuri tyllihameen ympärille, joten sitäkin ajatellen musta hame on ihan loistava. Tykkäämme todella paljon näistä Mellin tylleistä. Pienin sai siis myös omansa ja laitan hänestä kuvia vielä myöhemmin. Melli Ecodesignin tyllihameet on suunniteltu ja valmistettu Suomessa kotimaisia ja ekologisia materiaaleja käyttäen, mikä tietysti tekee niistä entistä laadukkaampia. Ihanaa sunnuntaita kaikille.



keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Neidin huoneen uusi katos





Keskimmäisen huone on saanut taas uutta ilmettä. Edellinen huoneen muutos löytyy täältä . 
Sänkyä on nyt jatkettu ja hankin nougatista hänelle uuden vuodekatoksen. Olin vuosi sitten suunnitellut hankkivani hänelle katoksen harmaana, mutta pitkän toimitusajan takia laitoimme huoneeseen väliaikaisesti Ikean katoksen. Neidin vanha katos kun jäi pikkusiskolle. Harmaa katos olisi kaivannut seinän maalausta ja koska seinän sävy yhä kuitenkin miellyttää silmääni ostinkin aivan uuden sävyisen katoksen. Tämä on harmaaseen taittava todella kauniin sävyinen violetti ja luonnossa paljon paljon upeampi kuin mitä näissä kuvissa. Jännitin miltä katos näyttää huoneessa,  sillä katos on kuitenkin tumma, mutta nopeasti silmäni siihen tottui ja mikä tärkeintä neiti itse ihastui siihen heti. Katos sopii niin ihanasti tuohon Mrs Mighetton Miss Ester -julisteeseen sillä sävyt ovat samat. Ostin vielä tähtityynynkin samassa sävyssä. Seuraavaksi haaveilen tähän huoneeseen ovellisesta kaapistosta, mutta sitä ennen kaappeja on hankittava meille yläkertaan.