perjantai 4. marraskuuta 2016

WILD THINGS - ihanat boheemit kimput


 
 

    Takana on todella kiireinen viikko. Omien ja mieheni työkiireiden takia lapset ovat joutuneet olemaan paljon hoidossa ja venyä on saanut joka suuntaan. Onnea on isovanhemmat, jotka ovat auttaneet. Samalle viikolle sattuu myös huomiset blogijuhlat, jotka olen jo useamman kerran joutunut jättämään väliin. Tälläkin hetkellä olen vähän flunssassa, mutta juhliin menen vaikka sitten pää kainalossa. Niin kivaa nähdä tuttuja ja tuntemattomiakin. Sunnuntaina herkutellaan sitten lasten kanssa halloween teemalla, sillä kiireistä johtuen sekin on nyt ihan jäänyt. Tänään piipahdin keskustassa hoitamassa yksin vähän asioita ja nappasin mukaani viikonlopun kunniaksi kimpun Erottajalla Urban A:n yhteydessä toimivasta Wild Things -kukkapuodista. Ihana uusi kukkakauppa ja mieletön idea myydä kukkia vaatteiden joukossa. Wild Thingsin konseptiin kuuluvat rönsyilevän kauniit päivänkimput, jotka sidotaan aina kauteen sopivista kukista. Todella harvoin tulee ostettua valmiita kimppuja, sillä tykkään valikoida kukat aina itse, mutta nämä kimput olivat aivan ihania. Niin boheemeja ja villejä. Siellä täytyy pistäytyä ehdottomasti uudelleenkin hakemassa kimppu ja kunhan saan lapset nukkumaan niin täytyy tehdä vielä pikasiivous, jotta kimppu pääsee oikeuksiinsa. Mukavaa viikonloppua teille !


keskiviikko 2. marraskuuta 2016

THE INCREDIBLE FACE MASK


 * Yhteistyössä MayBeauty

Meillä on tässä useampi viikko jo nukuttu huonommin. Pienin herää aamuyöstä pirteänä kuin peipponen ja keskimmäisen unta kiusaavat painajaiset. Pimeä vuodenaika väsyttää entisestään ja väsyneenä kiireessä tulee syötyäkin huonosti. Kaikki se näkyy heti ihossani sameutena, laajentuneina ihohuokosina sekä ihoon tulee helposti pieniä epäpuhtauksia. MayBeauty otti jo kesällä yhteyttä ja tiedusteli olisinko halukas testaamaan heidän uutta ihoa kirkastavaa The Incredible Face Mask- kasvonaamiota. Olin kuullut naamiosta paljon kehuja, joten innoissani olen heidän tuotteitaan testaillut.

Naamiot ovat yksittäispakattuja ja siksi näppäriä kantaa mukana matkustaessakin. Pakkauksen mukana tulee sivellin, jonka avulla musta paksu tahna levitetään puhtaille kasvoille. Tahna on viileää ja tuoksuu miedolle. Levittäminen kannattaa tehdä suhteellisen nopeasti, sillä se alkaa herkästi kuivumaan iholla. Kuivuessaan se jämähtää aika tiukasti kasvoille joten kulmakarvoja ja herkkää silmänympäristöä kannattaa varoa levitys vaiheessa tai naamion poistaminen voi hiukan nipistää. Tuotteen annetaan vaikuttaa 30-45 minuuttia, jonka jälkeen naamio varovasti irrotetaan kasvoilta. Sitä ei siis pestä kuten naamiot yleensä. Itse pidin naamiota sen noin puoli tuntia koska ihoni on herkkä ja pintakuiva. Iho hieman punoittaa naamion jäljiltä, mutta väri tasoittuu nopeasti ja iho tuntuu todella pehmeälle.





  Tulos näkyy heti, sillä naamio kerää kasvoilta tehokkaasti mukaansa mustapäitä, kuollutta ihosolukkoa sekä rasvaa. Ihosta tulee puhtaampi ja kirkkaampi. Tykkään naamiosta todella paljon, vaikka pintakuivalle iholleni se on ehkä vähän liiankin tehokas. Tällä saa todella hyvin syväpuhdistettua kasvot ja samalla se pienentää ihohuokosia. Tuotteella on tyytyväisen asiakkaan takuu sekä ilmainen maailmanlaajuinen toimitus. Suunnitelmissani on testata tätä myös miehelleni, sillä hänellä on rasvaisempi iho. Nyt Halloween aikaan toimii myös naamarina :)

Olen testaillut myös heidän muita tuotteita ja yksi suosikkini on myös
The Incredible Face Gel –kasvogeeli, jolla saa kuorittua kasvot todella tehokkaasti.
Kivoja lahjaideoita pukinkonttiinkin !

Ja sitten sain teille alekoodin hannamask , jolla saatte 30% alennuksen MayBeautyn nettisivuilla. Klikkaamalla tätä linkkiä alennus aktivoituu automaattisesti.


Onko MayBeautyn tuotteet teille ennestään tuttuja ?











sunnuntai 30. lokakuuta 2016

Julistekollaasilla eloa seinään




   * Yhteistyössä Desenio


  Neidin huonetta on nyt vähän päivitetty Deseniosta saamillani julisteilla ja kuusikin löysi jo huoneesta paikkansa. Valkoinen seinä näytti todella paljaalle, joten nyt siihen saatiin uutta eloa kivoilla tauluilla. Tyttäreni itse päätyi valitsemaan seinälle ballerina julisteen ja sen kaveriksi valitsin tanssija julisteen. Kollaasista saatiin lapsenomainen yhdistämällä näihin kahteen julisteeseen pari tekstiprinttiä lasten tauluista. Deseniossa on muuten vielä huomisen ajan tarjous  -25 % kaikista julisteista ostaessasi yli 60€. Seinälle laitettiin lisäksi silmäripset, jotka niin kuvastavat tätä hetkeä. Vajaa neljävuotiaani, kun muun muassa toivoo joululahjaksi lasten meikkejä. Näkisitte, kun hän tepastelee korkokengilläni ympäri asuntoa.. pieni primadonna. Vielä niin pulassa hänen kanssaan...



Söpö tekokuusi IKEASTA






    Lähtölaskenta jouluun on nyt alkanut. Meillä on nimittäin joulukuusi jo esillä. Söpö 13 €:n tekokuusi, jonka ostin Ikeasta neidin huoneeseen. Tämä IKEAn Fejka on todella hyvännäköinen ollakseen vain tekokuusi. Sävyltään kaunis aavistuksen ehkä harmaaseen taittava vihreä. Jouluun kuuluu ehdottomasti oikea kuusi ja sen tuoksu, mutta lastenhuoneisiin tekokuusi on todella käytännöllinen ratkaisu. Koristeeksi riittää vain valot, joilla saa valoa tähän pimeyteen. Nuo Stråla led-valot on myös ostettu IKEAsta ja ne on kauneimmat valot, jotka tiedän. Ihanan kevyet ja huomaamattomat. Musta Sinnerlig ruukku on Ikean valikoimaa. Seuraavaksi on ehkä pakko jo laittaa tähdet ikkunoihin ja tehdä ensimmäinen erä riisipuuroa. Tästä se lähtee taas nimittäin joulufiilistely.




perjantai 28. lokakuuta 2016

WANTED



   Nyt tarvitsen teidän apua kiperästi. Olisin kovin onnellinen, jos joku ihana lukija vielä löytää näitä luurankopillejä TIGER - kaupasta. Tarvitsen toisen pussin ja maksan tietysti aiheutuvat kulut  :) Pilli kuvassa on eri, eli luurankojen mukana tulee mustia paksuja pillejä. Jos joku näitä vielä siis löytää, niin laitatko sähköpostia whitefeatherdream@gmail.com , kaunis kiitos ! Pojan kevään synttäreille on nyt saatava lisää luurankoja !