* Yhteistyössä
Oy Perkko
Ensimmäiset tiedot rannekelloista ovat noin 1500- luvulta. Alun perin kellot oli tarkoitettu vain naisille. Nyt on selkeästi taas palattu aikaan, jolloin naisilla on enemmän kelloja ja myös käytämme niitä miehiä enemmän, sillä rannekellot ovat tärkeä osa asukokonaisuutta. Itsellenikin on kelloja kertynyt vuosien saatossa useampi malli.
Uusin kelloni on raikkaan valkoinen Casio G-Shock. Sporttinen ja näyttävä kello on mm. iskunkestävä sekä sukellusvesitiivis ( lasten kanssa touhutessa tarpeellisia ominaisuuksia ). Suositut Casio G-Shockit ilmestyivät markkinoille jo vuonna 1983. Kestävyyden takia ne soveltuvat hyvin urheiluharrastuksiin sekä tietysti ulkoiluun. Tätä kelloa voi huoletta käyttää arjessa lasten kanssa, mutta vallitsevan lenkkarimuodin tapaan tällä asusteella saa siistimpäänkin asuun ripauksen sporttisuutta.


G-Shockit ovat tunnettuja miesten kelloista, mutta saataville on tullut myös unisex malleja. Toki naisille on olemassa myös ihan oma Baby-G mallisto. Nämä viisi alla olevaa kelloa ovat kuitenkin G-Shock S-Series - mallistoa, jotka ovat myynnissä vain rajoitetun ajan. Kooltaan nämä ovat selkeästi pienempiä kuin normaalit G-Shockit. Värit kelloissa on tummansininen ja tummanvihreä, joissa upeana yksityiskohtana punakullan väriset osoittimet sekä indeksit. Täysin Grafiitinharmaa sekä kaksi valkoista, joissa on kellotauluissa vähän eroavaisuuksia. Itse pohdin pitkään näiden valkoisten kellojen välillä kumpaan päädyn, sillä molemmat ovat kädessä yhtä upeita. Päädyin kuitenkin täysin valkoiseen.
Yksi suosikkini on myös tuo kaunis tummansininen. Eri mallit sekä kellojen kaikki ominaisuudet näkyvät hyvin myös G-Shockin nettisivuilla.
Ps. Ranteessa olevat korut ovat muuten ystäväni Tarun valmistamat
Nyt saan arpoa yhdelle teistä samanlaisen G-Shock kellon, värin voittaja saa tietysti valita itse. Osallistua voitkin kommentoimalla mikä näistä olisi sinun valintasi. Arvonta alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 22.5.2016
ONNEA !