sunnuntai 28. elokuuta 2016

Marmorinen alusta





Olen vahvasti vastaan design-tuotteiden 
 suorakopiointia, mutta joskus sorrun ostamaan tuotteesta samantyylisen budjettiversion. Olen pitkään haaveillut Hayn marmorisesta tarjottimesta, mutta itseni tuntien tuntuisi typerälle laittaa lähemmäs kolmesataa euroa siihen, sillä saatan kuitenkin ajan myötä kyllästyä. Eilen palauttaessani Hemtexille toista ostamaani mattoa, ihastuin tähän marmorialustaan, joka mitoiltaan on meille paljon parempi kuin aito Hay. Näitä vastaavia on näkynyt muuallakin, mutta tämä oli nyt meille sopivin vaihtoehto. Tähän mahtuu nyt öljyt jne. paremmin kuin vanhaan betoniversioon.
Tykkään todella paljon.
 
 
 

2 kommenttia :

  1. Tuota samaa kaavailen meillekin. Joskus vaan hinta ratkaisee!

    VastaaPoista
  2. Mulla on tuo sama alusta sohvapöydällä ja hyvin on toiminut! :) Itsekin olen kopioita vastaan, mutta en ehkä näkisi näin simppeliä juttua kopiona? Vastaavia olen paljon nähnyt muillakin valmistajilla.

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !