* Yhteistyössä BabyShop
Yhä useammin huomaan turvautuvani nettikauppoihin hankkiessani lapsille
esimerkiksi vaatteita. Miten paljon helpompaa on selailla nettikauppojen
valikoimaa kotoa käsin, etenkin kun aikaa on muutenkin niin vähän. Toki
välillä on ihanaa lähteä kauppoihin pyörimään, jos siihen vaan on
mahdollisuus ilman lapsia. Niin kovin " ihanaa " se nimittäin ei tällä
hetkellä lasten kanssa ole.
Nettikaupoissa valikoimaa on paljon enemmän ja välttyy kaupoissa juoksemiselta. Eksyn itse nettikauppoihin erityisesti etsiessäni lapsille jotain tiettyä, harvemmin sorrun nettikaupoissa päähänpistoihin, mitä taas usein miten käy kauppoja kierrellessä. Nettikaupoista yksi suosikkini on ruotsalainen Babyshop, jossa valikoima on huikea. Toki nettikaupoista tilatessa tulee lisäksi postikulut, mutta Baby Shopissa nekin on edulliset ja yli 99€:n ostoksessa ilmaiset ja mitä usein itse teen, on tehdä tilaus yhdessä kaverin kanssa, jolloin ylimääräiset kulutkin puolittuvat :)
Nettikaupoissa valikoimaa on paljon enemmän ja välttyy kaupoissa juoksemiselta. Eksyn itse nettikauppoihin erityisesti etsiessäni lapsille jotain tiettyä, harvemmin sorrun nettikaupoissa päähänpistoihin, mitä taas usein miten käy kauppoja kierrellessä. Nettikaupoista yksi suosikkini on ruotsalainen Babyshop, jossa valikoima on huikea. Toki nettikaupoista tilatessa tulee lisäksi postikulut, mutta Baby Shopissa nekin on edulliset ja yli 99€:n ostoksessa ilmaiset ja mitä usein itse teen, on tehdä tilaus yhdessä kaverin kanssa, jolloin ylimääräiset kulutkin puolittuvat :)
Sain hiljattain valita Baby Shopin laajasta valikoimista
lapsille vaatteet ja menihän siinä tovi valikoimaa selatessa. Päädyin valitsemaan kuopukselle jo kauan himoitsemani Gray Labelin hempeän roosan jumpsuitin, joka muuten on tällä hetkellä alennuksessa. Gray Labelin vaatteita meillä on entuudestaan muutamia juuri Baby Shopista tilattuna. Vaatteissa viehättää niiden minimalistisuus ja ajattomuus. Sävyt ovat neutraaleja ja luonnonläheisiä ja materiaali 100 % luomupuuvillaa. Vaatteet ovat todella pehmeitä ja kestäviä. Tilasin jumpsuitin koossa 18-24kk ja kuten huomaatte se menee isosiskolle. Kuopukselle se on vielä turhankin reilu, joten käytetään ensin siskolla.
Tytöille valitsin asusteiksi suloiset rusetit. Rusetit ovat ruotsalaisen Livlyn. Samoja rusetteja näkyy jatkuvasti Ruotsin pikkuprinsessojen hiuksissakin.
Pojalle valitsin Redgreenin paidan ja shortsit ( hänen suostumuksellaan tietysti ). Redgreen oli itselleni täysin uusi merkki, mutta miten ihastuinkaan merkin vaatteisiin. Jotenkin aivan poikamme näköisiä. Paita on mukavan ohut ja sitä voi hyvin käyttää nyt kesällä, mutta yhtä lailla syksyllä säiden kylmetessä. Shortsit on todella tyylikkäät ja ne päällä voi hyvin mennä kesän juhliinkin.
Neiti itse halusi ehdottomasti vaaleanpunaisen mekon, joten valitsimme yhdessä kauniin mekon Wheatin valikoimasta. Mekossa on 55 % pellavaa, joten se on todella miellyttävä päällä. Todella kaunis ja pelkistetty ja menee niin arjessa kuin juhlassa.
Aurinkoista perjantaita !
Voi että sun lapset on niin suloisia :) Ihania vaatteita olet valinnut :)
VastaaPoistaSuloisia pieniä😊 Mikä tuo mustavalkoinen tupsupäinen tyyny on?
VastaaPoistakiitos, se on H&M Home mallistosta :)
PoistaYlisöpöjä lapsia :) Mikä tuo ihana koru tyttöisellä?
VastaaPoistaKiitos ja se on Loiste -merkkinen.
PoistaMalmin Korupaja on sitä ennen ainakin myynyt, selvittelen, jos sitä vielä sieltä saisi. Moni on kysynyt korua :) Se on kyllä ihana !