tiistai 1. heinäkuuta 2014

Aamiaisella



       Minua suurta " Lidl fania " on useasti pyydetty listaamaan suosikkituotteitani sieltä. Kunhan ennätän teen aiheesta ihan oman postauksen. Myhäilen aina tyytyväisenä, kun saan käännytettyä jonkun vastaan taistelevan ystäväni kaupan asiakkaaksi. Silkkaa säästöä siellä asioiminen ja mikä parasta, aikaa kaupassa asioimiseen menee huomattavasti vähemmän, kuin muissa kaupoissa. No mutta yksi meidän perheen herkku Lidlistä on heidän kreikkalainen jogurttinsa. Sitä meillä usein syödään aamupalalla ja siitä saa tehtyä ihanaa tzatsikia kalan lisukkeeksi. Aamiaisella sekoitan joukkoon usein marjoja tai hedelmiä. Hunaja tuo kivan lisän makeudellaan. Tänään laitoin pakkasesta mummini mustikoita ja vähän luomumysliä päälle. Todella hyvää. Välillä lisään joukkoon maitorahkaa, mutta nyt raskaana ollesssa en jostain syystä saa sitä alas. Saimme muuten häälahjaksi koko perheelle nuo Arne Jakobsenin kirjainkupit. Olin niistä pitkään haaveillut ja nyt ne koristaa hyllyämme, niin ihanat. Miten veikeän kattauksen niistä saakin vielä joskus aikaan perheaamiaiselle.






2 kommenttia :

  1. Hih, mä olen ihan samanlainen Lidlin "puolestapuhuja"! :D Kun muutin uuteen kotiin, lähimmäksi kaupaksi osoittautui Lidl ja ensin olin tästä vähän harmissaan. Useinkaan en kuitenkaan jaksanut lähteä pidemmälle kauppaan ja aloin käymään Lidlissä. Ensin tuntui ettei siellä ole mitään, mutta nyt en muualla enää kävisikään!! Ton ihanan kreikkalaisen jugun lisäksi tykkään kovasti mm. siitä fetasta ja tietysti kaikki kasvikset ym. on edullisempia kuin muualla.. Yritän kanssa käännyttää kaikkia kavereitani Lidlin asiakkaiksi, mutta monet vaan naureskelee mulle! :D

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !