keskiviikko 2. tammikuuta 2013

meikkaaja haussa ?!




Kuva


     Kauhulla katson pojan ristiäiskuvia.. univelkaa oli kertynyt sen verran, sillä pieni mies oli kova syömään pitkin yötä. Kaikissa kuvissa näytän sille, että olisin valvonut pari viikkoa putkeen. Tällä kertaa ajattelin hemmotella itseäni meikkajalla ristiäisiin ( ainakin ammattilainen osaa taikoa silmäpussit piiloon ). Olisiko kenelläkään suositella meikkajaa, joka tulisi kotiin? Se olisi varmasti helpoin ratkaisu pienten lasten äidille. Olen enemmän kuin onnellinen vinkeistänne :)

7 kommenttia :

  1. meijän vauvat on ollu kans sellasia yökyöpeleitä että saanu välillä olla NIIN silmät ristissä!

    Sulle olis tunnustus mun blogissa, käy nappaamassa jos tahdot! :)

    Ihana blogi sulla! :)

    VastaaPoista
  2. Voi kaunis kiitos Adelina <3 otan mielelläni sen vastaan :)
    Niin on itselläsikin & vihdoin muistin klikata lukijaksi hih

    VastaaPoista
  3. Voin suositella paria.Laitan yhteystiedot,ku ne löydän.

    VastaaPoista
  4. Muru, mä voin meikata sut. Oon tehnyt muutamat häämeikit ym. juhliin meikannut vaikka kuinka montaa nassua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. oikeesti.... se ois ihanaaaaaaaa, oot paras <3 <3 jos siis aikataulullisesti vaan natsaa :D mutta siihen on vielä aikaa.. :)

      Poista
  5. Tottakai, mä diggailen siitä hommasta kovin! :) Sen varaan laskinkin, et sinne on vielä aikaa - neiti on sit jo sen ikäinen, ettei luulis olevan ongelma laisinkaan. Kerrot vaan mulle ajoissa sen ajankohdan sitten. :)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !